23 Ocak 2010 Cumartesi

3 değişik patates köftesi

quUc degisik Patates koftesi
Degisik degisik patates koftesi tarifleri var malumunuz ama buradakiler gibisi yok :) Yani yoktu ama artik olacak :P Daha once boylesini yiyen ya simdi konussun ya da sonsuza dek sussun :))))

Atmayi birakip tarife gecelim. Normal kofte yapar gibi ama kiymayi haslanmis patatesle degistiriyoruz. Yaptigim sekliyle:

Malzemeler:
6 Haslanmis patates
1 yumurta
Rendelenmis bir sogan + maydanoz
1 tatli kasigi kimyon
1 tatli kasigi tuz
Istege gore karabiber, kirmizi biber, vs

Tum malzemeleri karistirip,buzdolabinda beklettim bir sure.

Ayni malzemeyi uc degisik sekilde hazirladim

1-Yaglanmis kucuk bir borcama doseyip firinda pisirdim ki cok kolay oluyor :)
Firindan almaya yakin uzerine peynir serptim. Dilim dilim servis yapildi. dilim halinde fotosu cekilemedi :)

2- Kofte gibi bazlayip, uzerine salcali sos dokerek firinda pisirdim.(renginden anlasilacagi uzere resimde sagdaki)

3-Geriye kalan 1/4 patates karisimini ertesi sabah kahvalti icin dolapta sakladim. Icine daha sert bir kivam olmasi icin 1 corba kasigi un ekledim. Kati yag ile yagladigim tavada altini-ustunu kizarttim.Buna benzer daha once patates boregi ismiyle yayinlanmisti LamaMutfakta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder