23 Ocak 2010 Cumartesi

sürpriz patates topları

SÜRPRİZ PATATES TOPLARI



KIRMIZI LAHANA TURŞUSU VE SÜRPRİZ PATATES TOPLARI
Misafirlerime ikramların yanına salata yapmak istedim,değişiklik olsun diye patates toplarından yapmaya karar verdim,birçok arkadaşımda görmüşdüm,farklı olsun diye daha önceden yaptığım lahana turşusu ile şekillendirdim bizim çok hoşumuza gitti daha güzel de olabilirdi ama benim çok acelem vardı ancak bu kadar yapabildim
Patates topları için herkesin bildiği gibi:
Haşlanmış soyulmuş ve rendelenmiş patates,
Süt,
Az zeytinyağı,
Limon suyu,
Az tuz
Yoğurup cevizden az büyük püreyi elime alıp ortasına 1 tatlı kaşığı kadar lahana turşusu koyup yuvarladım kıyılmış maydanoza buladım.Yiyen herkes çok beğendiğini söyledi ben de memnun oldum.
KIRMIZI LAHANA TURŞUSU
Daha önce yaptığım hep hazırda bulundurduğum turşu için de:
Cam kavanoza yıkanmış lahanayı irice doğrayıp yerleştirdim,üstüne üzüm sirkesi ve az tuz koydum ve soğuk bir yerde bekletiyorum.Rengi daha pembemsi ve daha yumuşak olan lahanayı her zaman salatalarda garnitür ve çeşni için kullanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder