25 Temmuz 2012 Çarşamba

KEDİ MERDİVENİ PATATES

Patates kizartmasi

Merhaba arkadaslar nasilsiniz ??

Etkinligimizin sebebinden dolayi bloguma pek bir tarif ekleyemedim ama artik biriktirdigim tarifleri yavas yavas eklicem:)

Etkinligimiz sebebiyle yeni bir blog actim kilo vermekte sizlerinde isine yaricani düsündüm eyer isterseniz bir ziyaret edin :) http://biz-zayifliyoruz.blogspot.com/

Bugün paylastigim bu patates kizartmasi cok kolay ama cocuklarinda cok severek yetikleri degisik bir kizartma nasil oldugunu resimlerde ayrintili bir sekilde anlarmaya calistim yinede sorunuz olursa severek yardimci olurum :)

3 yorum:

  1. Merhaba. Patatesi bu şekilde doğramak için kullandığınız alet nedir ve nereden temin edilebilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çin malı mutfak aletleri satanlarda, milyoncularda bulunabiliyor. Raslatmak biraz şans işi. Ben Beşiktaş çarşı yolunda bulmuştum.

      Sil
  2. Patatesi kestikten sonra nasıl kızartıyosunuz

    YanıtlaSil