23 Ocak 2010 Cumartesi

sebzeli patates (kroket) sosisli cips

Sebzeli Patates /Sosisli Cips

Merhaba

Bu aslinda Italyan Mutfagindan bir patates tarifi idi ama ben sebzeler ekleyerek bizim damak zevkimize yakin olsun diye degisik bir tarif cikardim.

Baya begenildi , umarim seversiniz.

Afiyet Olsun :)

Malzemeler

1kilo patates

1yumurta

taze kasar peyniri

1havuc

1sogan

1bardak bezelye

galete unu

tuz+karabiber

Patatesi hasliyorum ve pure gibi eziyorum.

Icerisine tuz,karabiber ve 1 fincan rendelenmis kasar ile azar azar un ilave pogaca kivamina gelene kadar yoguruyorum.

Ic Malzeme : 1adet sogani kup kup dograyarak 2 yemek kasigi sivi yagda kavurup icerisine kucucuk dilimledigim havuclari katip , bezelyeyi ayri bir sos tavasinda haslayarak sonradan bu karisima ekliyorum.

Patates hamurundan bir parca alarak elimde yine pogaca gibi acip sebze karisimini icine koyup kapattikdan sonra galete ununa bulayarak kizgin yagda kizartiyorum.

Sosisli Cips;Cok Kolaaay , cok keyifli bir sunum..Patatesleri ve sosisi ince halkalar halinde dograyip , cop sise 3 patates , 1 sosis takip kizartiyoruz

Iste benim patates tabagimmm J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder